Óbudán megbukott a DK. Merre menekül a polgármester?
2021. november 30. írta: Óbudai Hírek

Óbudán megbukott a DK. Merre menekül a polgármester?

A baloldali előválasztáson Dobrev Klárát az óbudaiak közel kétharmada utasította el, Kiss László ezért pánikszerűen a fák közé menekül és zöld demokratává igyekszik maszkírozni magát.kiss_gyurcsany.png

A saját választóiknak szervezett előválasztás egyértelműen bebizonyította, hogy még a baloldali óbudaiak sem kérnek a DK-féle rombolásból. Két év botrányos városvezetés elég volt ahhoz, hogy a Gyurcsány Ferenc farzsebéből kikandikáló politikus új arculatot legyen kénytelen felépíteni magának.

Kiss László, aki az önkormányzati választások után azonnal elárulta korábbi pártját és beült Gyurcsány Ferenc langymeleg ölébe, biztosan nem ezt kívánta új főnökétől az árulásért cserébe. Az előválasztáson Dobrev Klárát mellszélességgel támogató polgármester valószínűleg nem erre számított. A miniszterelnök-jelöltjük csúfos szereplését követően Kiss László kiutat keres, hogy legalább a kisebb foltokat el tudja tüntetni nadrágjáról, ha már egyszer összegyurcsányozta magát.  

Ahogy a nemzetközi kommunista pártok és politikusok, Óbuda polgármestere is a jól bevált görögdinnye módszert választotta: zöld demokrataként kezdi hirdeti magát. Kiss László és a dinnye is természetesen csak kívül zöld, hiszen a gyurcsányista politikus csak propagandában változtat a környezetvédelemhez való hozzáállásán, belül ugyanolyan vörös marad és továbbra is az elvtársak érdeke ír felül minden fakivágást, zöldterület eladást és környezetpusztítást.

Idézzük fel, hogy

a 2019-es kampányban a Szentendrei úti fák védelmére felesküdött Kiss, megválasztása után azonnal hozzájárult az összes fa kivágásához. 

Azóta is folyamatosak a fakivágások a kerületben:

  • A Római-part szélén pusztítottak el több mint száz fát egy vállalkozó teniszcentrumának érdekében.
  • A Mocsáros-dűlőn közel 270 ezer négyzetméter zöld területet készülnek eladni lakópark építés céljára.
  • A Vitorla utcán lévő parkot pedig csak a civilek összefogása mentette meg attól, hogy a Rómain egyre szaporodó bulihelyek egyikévé váljon.

Környezetvédelemként akarták eladni a lakosság számára a közterületek elhanyagolását, a „méhlegelőknek” köszönhetően hónapokon keresztül derékig járhattunk a toklászban. Nem véletlen, hogy pár napja felmonott a főkertész mellől az egyik utolsó szakképzett munkatárs is.

Elmondható, hogy az önkormányzat egyetlen környezetvédelmi intézkedést vagy energiatakarékossági beruházást sem valósított meg az elmúlt két évben. Így akar Kiss László koalíciós demokratából zöld demokratává átvedleni. Nehéz út lesz. Felkészülhetünk, hogy a kerületben idén sem lesz eltakarítva a lombhulladék, a zölddé válás jegyében újra „sün alvóhelyeket” fog kitáblázni a polgármester. Az óbudaiak pedig egykedvűen nézhetik jövőre is, ahogy szellő hordja szét a tavalyi avart még a nyár közepén is.

A bejegyzés trackback címe:

https://obudaihirek.blog.hu/api/trackback/id/tr6316769174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jozsef_121 2021.12.02. 07:43:30

@KARÁCSOLY GELGELY:

kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40881144

faszfejke. látom, a sokadik nicken is ugyanolyan hülye vagy. a nickváltással nem lesz ám eszed, te kis genetikai selejt!

1) mikor ölte meg Orbán a sok koronavírus halottat? nem az elmúlt 4 hónapban. szóval az oltási program már jóval az elbaszások után jöttek, és későn, Orbán nagyon erőlködött, mert addigra már világbajnok módon elbaszta. azok az oltások már nem is változtattak sokat a helyzeten, mert Magyarországon a harmadik hullám kb úgy csillapodott, mint máshol, csak előtte szedett jóval több áldozatot, mint nyugaton. mert Orbán elbaszta

2) nem a szar Sinopharmot kellett volna engedélyezni, és erőltetni. semmit nem hozott, de most isszuk meg az árát, hogy péár millió ember szarral van beoltva, nem jóval

3) Orbán lemondta a Modernát, Pfizert. Karikó Katalin BionTech-Pfizerét. Ez nem éppen a legnagyobb oltáspárti lépés volt.

4) Az oltás szarul volt szervezve. Regisztrációhoz kötve, nem ment ki elég egység olyan falvakba, pontokba, ahol alacsony volt a beoltás. Mert ez munkás, Orbán meg csak csalni, lopni, hazudni, és gumicsizmában pózolni szeret, de gondolkodni hülye, a munkához meg lusta. Soha olyan intézkedést nem hoz, amivel sok munka volna, mindent a maga idióta, faék egyszerá balfasz módján akar megoldani. Ha lopással, az még jobb is.

ENnyit tud a kis selejtes Orbángeci parasztod.

jozsef_121 2021.12.02. 07:47:32

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

blajenelete.blog.hu/2021/10/14/harmincketto_793?full_commentlist=1#c40976398

ostoba elmebeteg hívő vagy. ha egy "boszorkány" ma rontást vinne véghez, és ez más emberek tulajdonát érinti, akkor az rongálás. ez benne van a btk-ban.

https://buntetojog.info/kulonos-resz/btk-371-§-rongalas/

ha egészségéről, akkor testi sértés.

https://buntetojog.info/kulonos-resz/btk-164-§-testi-sertes-es-elhatarolas-emberolestol/

és ne gyere azzal, nekem, te elmebeteg, hogy a megrontásra ez nem vonatkozna, mert az nem "fizikai" cselekedet. mert a törvényben semmiféle ilyen megkötés nincs.

azért nem ítélnek el ma ilyenért senkit, mert ilyen nincs. és egyetlen bírót sem sikerült erről meggyőzni. sőt, mint mondtam, szerintem nem nagyon van egyáltalán ilyen feljelentés, mert nagyjából senki nem hiszi ezt annyira komolyan, hogy bíróságra vigye.

ha a szomszéd megmérgezi a paraszt tehenét, akkor bíróságra megy. ha a "boszorkány" megrontaná, és a paraszt hinne benne, akkor szintén bíróságra menne. és ha a dolog igazolható volna, akkor a bíróság elítélné a "boszorkányt". egy ilyen ítélet nincs, mert nem sikerült ilyet igazolni, de mint mondom, nem is nagyon van ilyen ügy, mert egyetlen paraszt sem hisz komolyan ilyen hülyeséget.

te kivételesen idióta elmebeteg vagy. a legalsó 1 százalékba tartozol, akkora genetikai selejt vagy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.12.02. 08:15:03

@jozsef_121:

Azaz ha van közöz cél és értékrend, akkor lehetséges a kompromisszum más dolgokban.

jozsef_121 2021.12.02. 08:31:22

@KARÁCSOLY GELGELY: "Orbán most már tömeggyilkos is?"

az. megölt 30 ezer magyar embert. egy hazaáruló, büdös geci, Horthy óta a legnagyobb tömegygilkos ebben az országban.

jozsef_121 2021.12.02. 08:31:59

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: ezt mondjuk mi is. A Fidesznek a kínai kommunista diktatúrával van közös célja és értékrendje. Azaz a Fidesz egy büdös kommunista diktatórikus párt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.12.02. 08:35:07

@jozsef_121:

Számtalan közös célvan: az antiliberalizmus, az USA-központú globalizmus elutasítása, a progresszív értékek ellenzése, stb.

Gazz 2021.12.02. 09:37:20

Fidesz kampányblog. A szokásos rogán szint.

Kivlov 2021.12.02. 10:11:42

megbukik az áprilisban máshol is :D

konrada 2021.12.02. 10:24:45

@sírjatok: Ahogy nézem ezt a telematyizott blogot: biztosan nem kalapálták el rendesen.

konrada 2021.12.02. 10:34:04

...és most kellene jönni a szokásos panelnek, hogy rászabadították a blogra a fizetett ... trollsereget, hogy a kellemetlen témánál tereljenek, meg mentegessék a mundér becsületét, de most ezek a beírók "valahogy" elmaradtak, de még a bérszámfejtő sem jelentkezett.

...amiből vagy az következik, hogy ilyenek vagyunk itt mind, mindenkinek a más sz.ra a büdös, és ha mi is lebukunk pukizás közben, akkor az természetes, és inkább csak jó szagú, és aki felemlegeti, azt biztos a titkosszolgálat pénzeli (copy by' Karácsony)...

...vagy bérszámfejtő most nem ér rá beírni, mert most tényleg bérszámfejt a trolloknak.;)))

Etniez 2021.12.02. 10:54:50

@apro_marosan_petergabor: Korrekt cikk.
A fidesz (bolsevik-libero csapat) valóban így működik. Ahogy a narancs narancs, s belül vörös, úgy prédikálnak vizet, s isznak rövidet.
Egy a közös bennük, a cél, a hatalomra jutás, az eszköz mindegy - bármi áron. Hazugság, erőszak, csalás, megtévesztés, ígérgetés, agymosás. Hatalomra kerülve már más nem számít, csak minden elérhetőnek a lenyúlása, saját zsebük tömködése, s közben összes ígéretüket elfelejtik, átmázolják, keresik a joghézagot - hogy gyarapodjanak. A fő gond az, hogy eközben nem gyrapítanak, hanem óriási károkat okoznak, járulékosan. A lopott pénz sokszorosát. Üveggyöngyökért(persze csak az okozott károkhoz képest) meg lehet őket venni - így zajlott le a privatizáció is hazánkban.
Nem véletlen mondta M. Thatcher brit miniszterelnöknő, a szocialistákkal az a baj, hogy mindig kifogynak mások pénzéből. Utána a konzervatívok helyre rakják a dolgokat, de mindig jön egy következő, réteg(esetleg importálják őket - lásd bevndoroltatás), akik segítségével (esetleg) választást lehet nyerni, ha sikeres az agymosásuk.
Nálunk ez most nehezebb, lévén túl hosszú és erős volt a rossz tapasztalat velük.

Elférne Magyarországon végre egy igazi konzervatív párt is, nem ez a kommunista kormány, ami most van.

Etniez 2021.12.02. 10:56:21

@Gazz: Ja, itt minden héten megbukik az óbudai ellenzéki polgármester, kicsit karikatúrája a minden héten megbukó Orbánnak.

A Fidesz Orbán miatt bukik Budapesten, lehet erőlködni ilyen blogokkal, csak felesleges. Amíg Orbán a helyén, Budapesten a Fidesz nem fog jutni semmire.

GyMasa 2021.12.02. 10:58:00

@Etniez:
...és, amíg a jelenlegi ellenzék az alternatíva, addig a fidesz sem fog megbukni...

jozsef_121 2021.12.02. 14:13:17

@CSOKKI MÁLNA:

gnlszinfolt.blog.hu/2021/06/11/a_cancel_kultura_a_tuneteket_kezeli_nem_a_betegsegeket?full_commentlist=1#c40709762

általában a homoszexualitást az olyan homofóbok szokták támadni, akik látens homokosok. illetve olyanok is, akik tényleg buzik, mint te. ugyanolyan kis hülyegyerek vagy, mint a SZájer Józsi. buzizol, aztán meg az ereszcsatornán menekülsz az illegális orgiáról.

jozsef_121 2021.12.02. 14:27:15

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721518

a radart nem. nem értesz hozzá, ne pofázz!

"Although, the vision-based ADAS systems are quite helpful in identifying the objects in the surroundings of the vehicle, they are restricted to the field of view of the automotive cameras and are quite inefficient in providing useful insights in extreme weather conditions like heavy rains, fog, snowfall, mist, low light, dust, and nighttime. In such complex driving situations where a vehicle’s ADAS system demands visibility beyond the camera vision, as well as object recognition in a long range and operability in poor visibility conditions, RADAR-based ADAS systems are proving to be potential solutions."

www.einfochips.com/blog/why-automotive-companies-should-adopt-radar-based-adas-systems/

Fidesz bérszámfejtés 2021.12.02. 14:57:47

@konrada: ba+! Új bérszámfejtő programunk van, Rogán tóni írta. Gondolom akkor mindet értesz, nem?

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 15:05:51

@GyMasa: "a fidesz sem fog megbukni"

A gecit az elkúró és a végtelen választási csalás tartja életben.

jozsef_121 2021.12.02. 15:08:31

@sírjatok:
wmarcelblog.blog.hu/2021/08/31/a_nagy_szent_istvan-napi_immun-gala/full_commentlist/1#c40882974

először is igen gyorsan tereltél a koronavírussal kapcsolatos homofóbiás beégéseden. elég kínos részedről.

másodszor, kiválasztottál pár országot úgy, hogy pár évben jobbak voltunk náluk. más években és más országoknál meg nem. és olyan mongolFidióta vagy, hogy azt hiszed, hogy az érv bármire is, holott csak olcsó játék olyan hülye gyerekeknek, mint te.

ti mongolFidióták tényleg kivétel nélkül és minden évben a magyar nép legalja vagytok. a selejt. válogatás nélkül.

jozsef_121 2021.12.02. 15:18:54

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40722346

"Miylen dolog már az, hogy át lehet verni a Tesla-t, egy sörösdobozzal?"

ez egy röhejes szempont. a hagyományos autókat féltéglával át lehet verni. idióta vagy.

konrada 2021.12.02. 15:24:23

@Fidesz bérszámfejtés:
Ó bocs! Akkor most az összefosás bérszámfejtőnek kellett volna bejelentkezni, de neki sokkal több a dolga, nem ér rá annyira, mint te.

jozsef_121 2021.12.02. 15:26:47

@konrada:

"mi a tököm van"

fegyvertelen.blog.hu/2021/04/18/nem_annyira_szabad_europa?full_commentlist=1#c40159280

a jobber selejt őszinte pillanata, amikor fel se fogja, hogy mi zajlik körülötte a világban. miért nem mész szőlőt kapálni? azt még talán felfogod.

jozsef_121 2021.12.02. 15:34:00

@konrada:
szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40673984

hazudsz, nácigeci!

Magyarországon 2010 után ugyan volt bruttó átlagos bérnövekedés forintban, meg még nettó is, de el is vitte az infláció. ha vásárlóerőparitáson (PPP), vagy a GDP százalékában nézzük, akkor Orbanisztán kurvára nem hozott be semmit Németországhoz képest.

www.oecd-ilibrary.org/sites/46f5b3fc-en/images/images/ES-2019-Hungary-Survey/media/image17.png

Az A, C és D ábrákon látszik, hogy Orbanisztán mennyire stagnált, és 2015 környékén még be is horpadt.

Ennyit tudsz, sötét vagy, műveletlen vagy, idióta vagy, ezért vagy mongolFidióta. Ti vagytok a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

jozsef_121 2021.12.02. 15:44:05

@konrada:

fegyvertelen.blog.hu/2021/05/25/elfogadhato_hogy_a_mi_penzunkbol_keszitik_a_propagandat?full_commentlist=1#c40674014

...hát a te esetedben nem is csodálom: ha azt tekintjük, hogy amilyen állapotban voltál 2010 előtt, bárki jó időben felkötötte volna magát a helyedben. te sajnos túlélted.

jozsef_121 2021.12.02. 15:48:29

@GyMasa:

blog.hu/user/824046

1) Több felmérés is egyértelműen kimutatta, hogy a Fidesz szavazók a magyar népesség leműveletlenebb, legtudatlanabb, leghülyébb rétegét képviselik.

ld a felméréseket itt: ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

Pont olyan sötét, idióta, műveletlen, tudatlan faszok, mint te.

2) A Fideszben van a legtöbb (ex-)kommunista. Sok ellenzéki pártban meg egy sincs

ertelemblog.wordpress.com/2019/12/12/amikor-a-kommunista-fidesz-kommunistazik/

Stumpf István – nemrég még alkotmánybíró, volt MSZMP-tag, a Hazafias Népfront volt alelnöke,
Járai Zsigmond – a Költségvetési Tanács volt elnöke, volt MSZMP-tag, volt kormánytag, III/II-es együttműködő,
Matolcsy György – az MNB elnöke, Orbán-kormány volt nemzetgazdasági minisztere, volt MSZMP-tag, III/II-es együttműködő,
Martonyi János – volt külügyminiszter, volt MSZMP-tag, kormánytag, III/II-es együttműködő,
Pintér Sándor – jelenleg belügyminiszter, volt MSZMP-titkár,
Schmitt Pál – volt köztársasági elnök, 1989 előtt pedig miniszterhelyettes,
Szita Károly – jelenleg fideszes kaposvári polgármester, volt III/III-as együttműködő,
Mikola István – az első Orbán-kormány egészségügyi minisztere, 2006-ban a miniszterelnök-helyettesi poszt jelöltje, a Hazafias Népfront alelnöke volt,
Fónagy János – jelenleg államtitkár, volt MSZMP-tag,
Varga Mihály – jelenleg fideszes országgyűlési képviselő, pénzügyminiszter, volt KISZ-titkár,
Deutsch Tamás – jelenleg EP-képviselő, volt KISZ-titkár,
Orbán Viktor – miniszterelnök, volt KISZ-titkár
Kövér László – fideszes országgyűlési képviselő, az Orbán-kormány házelnöke, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársaként is dolgozott.
Kásler Miklós – aktív KISZ-mozgalmár.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.12.02. 16:44:23

@jozsef_121: Hallom matyi, valaki felismert és ellátta a bajodat. Törött ujjakkal nem ment a gépelés? :-))

jozsef_121 2021.12.02. 16:51:46

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721518

a radart nem. nem értesz hozzá, ne pofázz!

"Although, the vision-based ADAS systems are quite helpful in identifying the objects in the surroundings of the vehicle, they are restricted to the field of view of the automotive cameras and are quite inefficient in providing useful insights in extreme weather conditions like heavy rains, fog, snowfall, mist, low light, dust, and nighttime. In such complex driving situations where a vehicle’s ADAS system demands visibility beyond the camera vision, as well as object recognition in a long range and operability in poor visibility conditions, RADAR-based ADAS systems are proving to be potential solutions."

www.einfochips.com/blog/why-automotive-companies-should-adopt-radar-based-adas-systems/

jozsef_121 2021.12.02. 16:59:14

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40722346

már megírta másoknak is. a Tesla nincs előrébb, mint a Daimler, hanem csak be van kapcsolva a funkció, amit a Daimler nem kapcsol be, mert német törvények vonatkoznak rá, illetve nagyobb a felelősségtudatuk. Elon Musk nem okosabb, hanem hülyébb és felelőtlenebb.

faszt se tudsz erről, de ugatsz ezerrel.

gázóra ellenőr 2021.12.02. 17:01:55

@jozsef_121: Arról ugass brendel, miért vertek téged meg!

jozsef_121 2021.12.02. 17:03:50

@konrada: kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40880496

a következő fél évben el lehetne lőni minimum 6 millió Pfizert harmadik oltásként az embereknek. de hát a húgyagyú Orbánod miatt már csak 2,5 millió van rendelve.

ennyit tudtok, ti totálkáros, kretén elmebeteg mongolFidióták, a geciparaszt genetikai selejt Führeretekkel együtt.

et

jozsef_121 2021.12.02. 17:08:24

@konrada:

szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40674476

még a saját, igazolatlan számaid szerint is nulla volt a bérnövekedés vásárlóerő értéken az elmúlt tíz Fideszes évben, te kis szerencsétlen mongolFidióta. pofán szartad magad.

jozsef_121 2021.12.02. 17:12:57

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721518

a radart nem. nem értesz hozzá, ne pofázz!

"Although, the vision-based ADAS systems are quite helpful in identifying the objects in the surroundings of the vehicle, they are restricted to the field of view of the automotive cameras and are quite inefficient in providing useful insights in extreme weather conditions like heavy rains, fog, snowfall, mist, low light, dust, and nighttime. In such complex driving situations where a vehicle’s ADAS system demands visibility beyond the camera vision, as well as object recognition in a long range and operability in poor visibility conditions, RADAR-based ADAS systems are proving to be potential solutions."

www.einfochips.com/blog/why-automotive-companies-should-adopt-radar-based-adas-systems/

jozsef_121 2021.12.02. 17:17:29

@GyMasa:

blog.hu/user/824046

1) Több felmérés is egyértelműen kimutatta, hogy a Fidesz szavazók a magyar népesség leműveletlenebb, legtudatlanabb, leghülyébb rétegét képviselik.

ld a felméréseket itt: ertelemblog.wordpress.com/2017/09/04/a-menekult-kerdesrol/

Pont olyan sötét, idióta, műveletlen, tudatlan faszok, mint te.

2) A Fideszben van a legtöbb (ex-)kommunista. Sok ellenzéki pártban meg egy sincs

ertelemblog.wordpress.com/2019/12/12/amikor-a-kommunista-fidesz-kommunistazik/

Stumpf István – nemrég még alkotmánybíró, volt MSZMP-tag, a Hazafias Népfront volt alelnöke,
Járai Zsigmond – a Költségvetési Tanács volt elnöke, volt MSZMP-tag, volt kormánytag, III/II-es együttműködő,
Matolcsy György – az MNB elnöke, Orbán-kormány volt nemzetgazdasági minisztere, volt MSZMP-tag, III/II-es együttműködő,
Martonyi János – volt külügyminiszter, volt MSZMP-tag, kormánytag, III/II-es együttműködő,
Pintér Sándor – jelenleg belügyminiszter, volt MSZMP-titkár,
Schmitt Pál – volt köztársasági elnök, 1989 előtt pedig miniszterhelyettes,
Szita Károly – jelenleg fideszes kaposvári polgármester, volt III/III-as együttműködő,
Mikola István – az első Orbán-kormány egészségügyi minisztere, 2006-ban a miniszterelnök-helyettesi poszt jelöltje, a Hazafias Népfront alelnöke volt,
Fónagy János – jelenleg államtitkár, volt MSZMP-tag,
Varga Mihály – jelenleg fideszes országgyűlési képviselő, pénzügyminiszter, volt KISZ-titkár,
Deutsch Tamás – jelenleg EP-képviselő, volt KISZ-titkár,
Orbán Viktor – miniszterelnök, volt KISZ-titkár
Kövér László – fideszes országgyűlési képviselő, az Orbán-kormány házelnöke, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársaként is dolgozott.
Kásler Miklós – aktív KISZ-mozgalmár.

jozsef_121 2021.12.02. 17:22:16

@konrada:

szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40674476

még a saját, igazolatlan számaid szerint is nulla volt a bérnövekedés vásárlóerő értéken az elmúlt tíz Fideszes évben, te kis szerencsétlen mongolFidióta. pofán szartad magad.

CSOKKI MÁLNA 2021.12.02. 18:15:05

@jozsef_121:

Örülök, hogy végre Kövérnél végre kihúztad a Kamu Kisz-titkárságot és Mszmp tagságot..

CSOKKI MÁLNA 2021.12.02. 18:16:56

@jozsef_121:

Az megvan, hogy Gyurcsány apád már felnőttként volt a KISZ KÖZPONTI BIZOTTSÁGÁNAK TITKÁRA? Míg Orbán a gimiben elsősként volt osztálytitkár.

jozsef_121 2021.12.02. 18:23:33

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40722346

már megírta másoknak is. a Tesla nincs előrébb, mint a Daimler, hanem csak be van kapcsolva a funkció, amit a Daimler nem kapcsol be, mert német törvények vonatkoznak rá, illetve nagyobb a felelősségtudatuk. Elon Musk nem okosabb, hanem hülyébb és felelőtlenebb.

faszt se tudsz erről, de ugatsz ezerrel.

jozsef_121 2021.12.02. 18:33:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

paradigmauj.blog.hu/2021/06/17/meleg_lesz_501?full_commentlist=1#c40731246

ja, egy kommentre kapsz N választ a scripttől. pofozóautomatával játszol egész nap. neked ez a szinted, téged ez szórakoztat, te észre se veszed magad. "te így szállsz le a bicikliről". röhej vagy. nemcsak szopsz, de még reklámozod is, és azt hiszed, hogy te nyersz, amikor szopsz.

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 20:09:01

@_atpijkamo_: magadat kifelejtetted, aki az elqurora szavaz. Pontosan te tartod hatalmon Orbánt meg kurt úrfi meg Matyi meg a szumma kum laude meg tagaszar. Ja és ki ne hagyjuk az lmpt, momentumot, Jobbikot, és egyéb pártokat akik inkább osszeallnak elquroval minthogy az összes körzetben induljanak... bmeg a 2farkuak is tudnak indulni minden körzetben, akkor a többi miért nem???? Na szóval szopjal lovat:)

jozsef_121 2021.12.02. 20:19:38

@konrada:
szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40673984

hazudsz, nácigeci!

Magyarországon 2010 után ugyan volt bruttó átlagos bérnövekedés forintban, meg még nettó is, de el is vitte az infláció. ha vásárlóerőparitáson (PPP), vagy a GDP százalékában nézzük, akkor Orbanisztán kurvára nem hozott be semmit Németországhoz képest.

www.oecd-ilibrary.org/sites/46f5b3fc-en/images/images/ES-2019-Hungary-Survey/media/image17.png

Az A, C és D ábrákon látszik, hogy Orbanisztán mennyire stagnált, és 2015 környékén még be is horpadt.

Ennyit tudsz, sötét vagy, műveletlen vagy, idióta vagy, ezért vagy mongolFidióta. Ti vagytok a magyar társadalom legalja, a genetikai selejt.

jozsef_121 2021.12.02. 20:29:40

@CSOKKI MÁLNA:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40940154

Nem, a felmérésből egyetlen dolog látszik világosan: minél kisebb segglyukban él valaki, minél tudatlanabb idióta, mint például te is, annál inkább Fidesz szavazó.

Ti vagytok a magyar genetikai, tanyasi selejt.

jozsef_121 2021.12.02. 20:34:25

@Kivlov: offscreen.blog.hu/2021/10/06/ezert_nincs_ertelme_az_elkxrtukrol_kritikat_irni_105?full_commentlist=1#c40965772

csak hazudni tudsz, mongolFidióta szopás szerint.

1) a nyugdíjakat évek óta infláción alul "emelik".
2) az államadósság rekordmagas. ebben az évtizedben még soha nem volt ennyi az államadósság GDP arányosan, mint Orbán alatt
3) Gyurcsányék nem kaptak annyi EU támogatást, mint a geci
4) a geci nem tudta Gyurcsányt bíróság elé vinni, pedig ővé a rendőrség, ügyészség, bíróság, minden.

fel kéne fogni, te elmebeteg, hogy vagy nem loptak, vagy pedig Orbán egy végtelenül dilettáns, béna fasz. elgé volt ebből a béna faszból 10 év!

még pár tény:

1) Orbán csinálta az évezred rekord GDP zuhanását is. -14%
2) az euró közelít a 400 forinthoz
3) a benzin az 500 forinthoz
4) az infláció az egekben

elég volt a hazudós, dilettáns, lopós, pancser elmebeteg fajtádból!

jozsef_121 2021.12.02. 20:43:52

@konrada:

szeka.blog.hu/2021/05/24/tenyleg_a_nep_egyszeru_fia_orban_viktor?full_commentlist=1#c40674476

még a saját, igazolatlan számaid szerint is nulla volt a bérnövekedés vásárlóerő értéken az elmúlt tíz Fideszes évben, te kis szerencsétlen mongolFidióta. pofán szartad magad.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 20:47:09

@a nagy hohohorgász: "az összes körzetben induljanak"

Hehe. Beszartatok, hogy összefogtak? Így legalább van egy kis esélyük nyerni, ahelyett, hogy külön indulással megint kétharmadot generáljanak a hazaáruló geci gazdádnak. :))

Evvan, balfasz. :))

jozsef_121 2021.12.02. 20:48:41

@a nagy hohohorgász:

ponyvalegeny.blog.hu/2021/08/27/oltopont_level_orban_viktornak?full_commentlist=1#c40874922

"nem lehet hogy Magyarország az egyetlen aki nem hazudik covid halalozasban??? "

hogy lehet valaki annyira elvakult mongolFidióta, hogy ennyire elmebeteg hite legyen? nyuszika, ilyen írdatlanul elborult dologgal szerintem még egy Habony féle kokópartyn is kinevetnek.

Értelmes embernek nem kell magyarázni, de a magyarázatból értelmes ember mégis tanul valamit, úgyhogy ideírom.

1) Mennyi lenne a fenti hipotézis valószínűsége, ha mindenféle háttértudás nélkül közelítjük meg a dolgot, az országokat ugyanolyanoknak modellezve? Tehát annak a valószínűsége, hogy egy ország jelentősen hazudott a koronavírus halálozásokról, méghozzá pozitív irányban, legyen ez P. P egy valószínűség, tehát P 0 és 1 közötti szám, azaz P eleme [0,1]. Orbanisztán jelenleg a második legrosszabb a világ halálozási listájában. Ahhoz, hogy azt mondjuk, Orbán nem baszta el nagyon, minimum egy olyan 50. helyezés kellene, mert népsűrűségben, turisztikai forgalomban nem vagyunk előrébb a világban.

Legyen 52. és tegyük fel, hogy 50. másik ország tulajdonképpen rosszabbul teljesített, mint Orbanisztán, csak hazudtak. Ennek a valószínűsége akkor P ^50, azaz P az ötvenediken. Ez a szám csak akkor nem irdatlanul kicsi, ha P gyakorlatilag 1-gyel egyenlő, azaz akkor, ha az országokról szinte biztosra vehető, hogy hazudnak. De ezt a valószínűséget meg kell szorozni azzal a valószínűséggel, hogy Orbán nem hazudott, ami viszont (1-P). Ez pedig az előbbi esetben nulla. Azaz az hipotézised valószínűsége (1-P)P ^50 minden lehetséges P értékre irdatlanul kicsi. P=0 és P=1 esetén nulla az értéke, közötte pedig irdatlanul kicsi értéket vesz fel.

2) Az értelem kicsi szikrája pislákolt benned, amikor arra utaltál, hogy Orbán szerinted azért nem hazudik, mert ott van az ellenzék. Szép dolog, hogy felismerted azt, hogy miért jó, ha van ellenzék, miért rossz a kétharmad, miért rossz a diktatúra. Miért jó például egy koalíciós kormány, és miért jó, ha egy demokráciában a kormányok váltogatják egymást. Kár, hogy ezzel akkor meg is mondtad azt, hogy mi a legnagyobb léptékben a baj azzal, hogy Orbán 10 éve teljhatalommal bassza szét az országot.

3) Továbbá, ha ezt figyelembe vesszük, akkor rájöhetünk, hogy P értéke nyilván eltérhet országonként. Mégpedig, ha egy országban nagyobb a diktatúra, gyengébb az ellenzék, gyengébb a sajtószabadság, akkor P értéke nagyobb lehet. Nyilván van néhány ország a világon, amely könnyebben hazudik, mint Orbán. Például Kína, Oroszország, Fehéroroszország tényleg nyilvánvalóan hazudott, és köze nincs a számoknak a valósághoz. De a másik oldalon több olyan ország is volt, ahol koronavírus közben kormányváltás volt. Te olyan eszeveszettül mongolFidióta barom vagy, hogy azt hiszed, hogy olyan országok, ahol Orbanisztánnál nagyobb a demokrácia, sajtószabadság, ellenzék van, ez az ellenzék még hatalomra is került, azaz nemcsak lebuktathatta a kormányt, hanem utána hatalmat is kapott ehhez, na ott szerinted nem bukott le az első kormány a hazugsággal. Sőt, azt hiszed, a második kormány folytatta a hazugságot.

De azt hiszed, hogy Orbán nem hazudhat, mert Magyarországon olyan kurva erős az ellenzék, hogy Orbán belebukna a hazugságaiba. Miközben Orbán az elmúlt tíz évben annyiszor hazudott már bele mindenki pofájába olyan bődületeset, hogy a rendszerváltás óta nem volt ilyen hazug és tolvaly qrmánya Magyarországnak. Például ugye a 16 ezer lélegeztetőgép soha nem kellett, kurvára túl volt árazva, és kurvára meglopták vele az országot különféle idegen maffiákon keresztül. Vagy, hogy mára már tök nyilvánvaló, hogy a SInopharm vakcinát nemcsak elégtelen tesztekkel engedélyezték, nemcsak, hogy az is kurvára túl volt árazva, a legdrágábban vett vakcina volt az összes közül, de a legszarabb vakcina is volt az összes közül, amelyet Magyarországon engedélyeztek.

Na, ennyire elborult egy mongolFidióta, mint te. Ti vagytok Magyarország genetikai selejtje.

jozsef_121 2021.12.02. 20:53:55

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/06/03/egy_jelentes_amely_fontos_volt_ugyan_de_idokozben_tullepett_rajta_a_tortenelem?full_commentlist=1#c40689992

Orbán -14.3%-os GDP zuhanást produkált, Gyurcsány alatt soha nem zuhant ekkorát a gazdaság, te kis hazug, mongolFidióta!

jozsef_121 2021.12.02. 20:59:53

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

szeka.blog.hu/2021/05/19/milyen_alkut_kothetett_orban_viktor_a_kinai_partvezetessel?full_commentlist=1#c40657116

A kínai egyetem egy kommunista vezetés marxizmus-leninizmus egyeteme. Ez neked nem káros. A CEU egy kapitalista, demokratikus egyetem. Ez neked káros. Kovács Zoltán egyébként a CEU-n végzett, te kis bolgár, autista fasz! No de térjünk vissza a kínai marxista egyetemre. EZ neked nem káros, mert te egy kommunista fasz vagy. Akárcsak Orbán.

ertelemblog.wordpress.com/2019/12/12/amikor-a-kommunista-fidesz-kommunistazik/

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:00:48

@_atpijkamo_: te szereted magad szájba szarni??? Mi a jó abban hogy saját magad szopatod??? A Matyi ingyen leszop téged 1 darab o1gert te meg szopatod saját magad... bmeg te is hülye vagy:)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.12.02. 21:03:31

@jozsef_121:

"kínai egyetem egy kommunista vezetés marxizmus-leninizmus egyeteme"

Tévedsz, pincébezuhanó troll.

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:03:40

@jozsef_121: te még hülyébb vagy mióta pofanbasztak... ekkora sügér mint te....

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:05:05

@_atpijkamo_: állítólag azért fogtak össze mert a geci azt akarta... döntsd már el hogy mit hazudsz! Hahaha

jozsef_121 2021.12.02. 21:07:43

@CSOKKI MÁLNA:

geo1.blog.hu/2021/09/08/orban_le_tudna-e_gyozni_orbant?full_commentlist=1#c40898354

hazudsz, kamuzol, tudatlan vagy idiótaságokat írsz. szopás szerint.

1) nem tudod megmondani, hogy a BLM mozgalomban mi lenne a rasszista. azt se tudod megmondani, ki tagja a BLM mozgalomnak. nyilván van egy pár rasszista ember a feketék között is, mint ahogy mindenféle emberek között van pár rasszista, de az, hogy John Smith, afro-amerikai lakos rasszista a sarki kocsmában, vagy akár egy tüntetésen, nem jelenti azt, hogy a BLM mozgalom rasszista

egy mozgalom vagy párt akkor rasszista, ha az ilyen megnyilvánulások a vezetéstől jönnek, ha programokba vannak beleírva. ilyet te nem tudsz hivatkozni, mivel funkcionális analfabéta vagy.

például Orbán Viktor rasszista, hiszen arabok, muszlimok, cigányok ellen uszított. ez a qrmány és a Fidesz programjának leírt, hangsúlyos része. a Fidesz tehát egy büdös náci párt, és ez dokumentált, teljesen nyilvánvaló, mindenki tudja linkelni Orbán embe köcsögggeci beszédeit.

2) arról volt szó, hogy egy focista, mostanában Európában is letérdel a focimeccs elején. hogy miért térdel, azt te nem tudod, mert funkcionális analfabéta vagy. de amit mondani szoktak erről, az bizony az, hogy a feketéket ért rasszizmus ellen tiltakoznak. különösen kérdés volt az, hogy egy fehér focista miért térdepel le.

te erre azzal az eszement faszsággal jössz, hogy a fehér focista a BLM mozgalom tagja, és a fekete rasszizmust támogatja, és, hogy rasszista a fehérek, azaz maga ellen is. ilyen is előfordul nagyon-nagyon ritkán, bár inkább a nácikról szokott kiderülni, hogy zsidók, de azt hinni, hogy ez a sok focista ilyen, az nagyon nagy elmebetegslég részedről. alapvetően azt nem fogod fel, hogy ha valaki a feketék jogaiért térdepel, azzal nincs a fehérek jogai ellen. legfeljebb azellen van, hogy a náci köcsög fehérek, mint például te is, legalább rendőrként ne nyomhassanak el embereket csak azért, mert náci elmebetegek. ezt az egy jogot tényleg megkérdőjelezi, de ehhez nektek ugyanúgy nincs jogotok, mint bárki másnak.

ez olyan eszement idiótaság, te szerencsétlen elmebeteg, hogy simán három napos gumiszobát érdemelsz érte! szólj az ápolódnak!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 21:25:06

@a nagy hohohorgász: "állítólag azért fogtak össze mert a geci azt akarta"

Álmában nem gondolta volna a geci gazdád. :))

Most aztán nagyon be van szarva. Megy ezerrel a vagyonmentés. :))

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:33:27

@_atpijkamo_: eddig azt hittem azért trottyos o1g nadrágja mert igénytelen ,de már tudom hogy be van szarva. Köszi. Viszont a te szád miért szaros??? Hahaha. Saját kommentedet fosod szájba, azaz magadat... figyelj csak, egy jó hírem van: a te szád mindig szaros lesz, hiába mondod hogy az svájci csoki:))))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 21:36:21

@a nagy hohohorgász: "szád miért szaros?"

Felhívom a figyelmedet, hogy nem én, hanem te vagy nyakig a geci seggében. :))

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:37:52

@jozsef_121: matyko, posztolj már képet arról ahogy cigányokat istapolsz... amíg ez nincs addig te is náci vagy:)))) jut eszembe ,mit kerestél a fideszcsatornan ( tudod ahonnan lezugtal) hát milyen demokrata vagy te????

jozsef_121 2021.12.02. 21:38:09

@a nagy hohohorgász:

jog-asz.blog.hu/2021/06/11/az_en_nemzeti_konzultaciom_560/full_commentlist/1#c40714564

ellenvéleményt a rendszerváltás óta csak a náci Orbán tiltott. két facebookozót be is vitt a rendőrség, csak mert más volt a véleménye.

ennyit tudtok, mongolFidióták, hazudtok, nácik vagytok, elmebeteg pszichopaták vagytok.

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:41:30

@_atpijkamo_: te írtad le hogy qurcsanyra szavazol akit Orbán megvasarolt.... te szereted a szart úgy látom:)

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:44:54

@jozsef_121: inkább lőtték volna ki a szemét a csőcselék feszbukolonak, az 2006 óta demokratikus:)))) szerintem pereljetek hogy lojjek ki a szemeteket:))) egyetértünk

jozsef_121 2021.12.02. 21:46:22

@a nagy hohohorgász:

"amúgy szerintetek minden jobb Orbánnál!!!!"

írtad itt:
kard.blog.hu/2021/04/11/ne_osszatok_orbankepet/full_commentlist/1#c40131962

nem is kérdezel, hanem ordibálsz. Ilyen kis pszichopata vagy.

És igen, nagyjából minden jobb Orbánnál.

1) Még Bözsi néni is jobb volna, mert ugyanolyan hülye, mint Orbán, de legalább nem hiszi akkora pofával, mint Orbán, hogy mindenkinél okosabb. Nincs akkora küldetése, és nem tud úgy lopni, mint Orbán.
2) Orbán 20 ezer embert ölt meg egy év alatt. Ennél minden jobb, ami Horthy óta volt. Orbán Horthy óta a legnagyobb népirtó diktátor, a legnagyobb csapás Magyarországra és a magyar népre nézve. Ennél még a kommunista diktatúra is jobb volt, azok kevesebb embert öltek meg.

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 21:49:09

@jozsef_121: tudod mit szopsz be? Hogy a kurva anyád nem tanított meg gondolkodni... ne minket okolj légy szíves:))))

jozsef_121 2021.12.02. 21:56:05

@a nagy hohohorgász:

"bmeg nem semmi hogy fapoval allitjatok hogy a fidesz nem kapta meg a szavazatok 50%at"

szeka.blog.hu/2020/06/09/egy_ujabb_nemzeti_konzultacio_amely_csak_a_kormany_szamara_fontos/full_commentlist/1#c38592896

itt a kontextus alapján a 2018-as választásokról van szó. a pszichopata, selejtes Fideszes meg akkorát hazudik bele az internetbe, hogy a gumiszoba adja a másikat.

ott van a főoldalon, hogy 49,27%, külföldi szavazatokkal együtt, buszoztatással együtt, totális médiahátszéllel együtt

www.valasztas.hu/ogy2018

a gumiszobádon kívül meg az az igazság, hogy 49,27% < 50%

Ennyit tudtok, ti, kis mongolFidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

GyMasa 2021.12.02. 21:59:25

@_atpijkamo_:
"A gecit az elkúró és a végtelen választási csalás tartja életben."
Dehogyis!
Elég csak elolvasni egy tetszőleges kommentet tőled, és egyértelmű, hogy a hozzád hasonlók teszik a legnagyobb szolgálatot a fidesz hatalmon maradása érdekében.

jozsef_121 2021.12.02. 22:00:55

@a nagy hohohorgász: szocialdemokracia.blog.hu/2021/11/29/mit_varhatunk_szocialdemokratakent_egy_marki-zay_kormanyzattol?full_commentlist=1#c41062878

1) Bécsben néhány magyarnak lehet cukrászdája, ha elég jól dolgozik. Ezt az EU-nak és magának köszönheti. Orbánnak nem.

hvg.hu/gazdasag/20211128_Tobb_magyar_dolgozik_Ausztriaban_mint_a_jarvany_elott

2) Orbánnak azt köszönhetjük, hogy ami segílykét csak ad az EU, azt mind ellopja, és eldubajozza. Na, ebből másnak nem lesz cukrászdája Bécsben, legfeljebb ennek az ingyenélő, senkiházi, tolvaj fasznak.

És amilyen mongolFidióta vagy, te ennek tapsikolsz, és azt hiszed, hogy az EU tehet róla, hogy Mészáros mindent ellop, pedig te tehetsz róla, te fasz, mert te szavazol a tolvajbandára. Te kis pszichopata mongolFidióta.

jozsef_121 2021.12.02. 22:05:44

@a nagy hohohorgász:

kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40881784

fingod nincs a világról. Merkel eleve nem döntött egyedül semmiről, mert Németország szövetségi köztársaság. egy csomó dolog állami szinten van, más dolgokban az államok miniszterelnökei döntöttek. és Németországban jóval kevesebb ember halt meg arányaiban.

sosem kurt baromfi inkább a te barátod, te elmebeteg. legalábbis a blogfüggőségben azonos veled, és az idiótaságban is.

jozsef_121 2021.12.02. 22:10:20

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721532

"Majd, ha az önvezető rendszer, Alaszkában, egy téli éjszakán, a térdig érő, és sűrűn eső hóban, egy országúton (sőt, egy mellékúon) is képes az autót elvezetni, akkor térjünk erre vissza."

nyuszika, pár éve, március 15-én láttuk, hogy ilyen körülmények között az autópályán reked az összes autó, és majd a Pintér Sándor jól nem segít nekik. ennyit az önvezető autó is tud.

továbbá a biztonság volt a kérdés, ha te térdig érő hóban csinálsz egy balesetet, akkor gratulálok. olyan idióta vagy, mint a főd.

a nagy hohohorgász 2021.12.02. 22:10:38

@jozsef_121: jaj te kis buzerans, eszem a csop kis szádat, ami teli van szarral. Találtál már nőt akit megbaszhatsz? Ugye nem... akkor először azzal probalkozz... hahaha

jozsef_121 2021.12.02. 22:14:54

@a nagy hohohorgász: szocialdemokracia.blog.hu/2021/11/29/mit_varhatunk_szocialdemokratakent_egy_marki-zay_kormanyzattol?full_commentlist=1#c41062878

1) Bécsben néhány magyarnak lehet cukrászdája, ha elég jól dolgozik. Ezt az EU-nak és magának köszönheti. Orbánnak nem.

hvg.hu/gazdasag/20211128_Tobb_magyar_dolgozik_Ausztriaban_mint_a_jarvany_elott

2) Orbánnak azt köszönhetjük, hogy ami segílykét csak ad az EU, azt mind ellopja, és eldubajozza. Na, ebből másnak nem lesz cukrászdája Bécsben, legfeljebb ennek az ingyenélő, senkiházi, tolvaj fasznak.

És amilyen mongolFidióta vagy, te ennek tapsikolsz, és azt hiszed, hogy az EU tehet róla, hogy Mészáros mindent ellop, pedig te tehetsz róla, te fasz, mert te szavazol a tolvajbandára. Te kis pszichopata mongolFidióta.

jozsef_121 2021.12.02. 22:19:32

@GyMasa: kormanykommentek.blog.hu/2021/08/30/elovalasztas_de_ki_es_kit_valaszt?full_commentlist=1#c40882246

látom, a gumiszobádba a valóság halvány fénye se szivárog be. Trump idején hónapokig napi 4 ezer halott is volt. Amióta Biden az elnök, ez nagyon lement, és most sem éri el az első hullám számait. Amikor ezt kommentelted, akkor a negyedik hullám az USÁ-ban még jobb volt, az elsőnél. Biden nem is kommunikál össze-vissza idiótaásgokat, mint Trumpli, és az oltások tekintetében is jó, EU-átlagos szinten vannak. De hát erről az ápolók nem tájékoztattak, mi, te kis mongolFidióta elmebeteg?!

www.worldometers.info/coronavirus/country/us/

gy.k. Biden 2021 februárjában vette át a kormányzást, Trump addigra már katasztrófába vitte az országot. Februártól gyors javulás látható, és a negyedik hullám egyelőre nem olyan erős.

jozsef_121 2021.12.02. 22:24:08

@a nagy hohohorgász:

parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40200640

1) Ki az a "szalasi"? Magyarul sem tudsz, te kis mongolFidióta selejt!

2) Hát, ha Orbán Szálasival versenyez abban, hogy ki a nagyobb népirtó, akkor ugye már régen rossz, és helyben vagyunk.

3) Szálasi idején a WP szerint már nem öltek meg 26 ezer zsidót. Ennyi.

hu.wikipedia.org/wiki/Zsid%C3%B3_holokauszt_Magyarorsz%C3%A1gon#Sz%C3%A1lasi_nyilas_korm%C3%A1nya_1944%E2%80%931945

Értem, hogy mongolFidióta vagy, tehát sötét és ostoba. De anélkül is tudom, hogy ismételten reklámoznád.

jozsef_121 2021.12.02. 22:28:48

@a nagy hohohorgász:

parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40200640

1) Ki az a "szalasi"? Magyarul sem tudsz, te kis mongolFidióta selejt!

2) Hát, ha Orbán Szálasival versenyez abban, hogy ki a nagyobb népirtó, akkor ugye már régen rossz, és helyben vagyunk.

3) Szálasi idején a WP szerint már nem öltek meg 26 ezer zsidót. Ennyi.

hu.wikipedia.org/wiki/Zsid%C3%B3_holokauszt_Magyarorsz%C3%A1gon#Sz%C3%A1lasi_nyilas_korm%C3%A1nya_1944%E2%80%931945

Értem, hogy mongolFidióta vagy, tehát sötét és ostoba. De anélkül is tudom, hogy ismételten reklámoznád.

jozsef_121 2021.12.02. 22:38:20

@a nagy hohohorgász:

parpercpolitika.blog.hu/2021/05/01/vakcinakupec?full_commentlist=1#c40200640

1) Ki az a "szalasi"? Magyarul sem tudsz, te kis mongolFidióta selejt!

2) Hát, ha Orbán Szálasival versenyez abban, hogy ki a nagyobb népirtó, akkor ugye már régen rossz, és helyben vagyunk.

3) Szálasi idején a WP szerint már nem öltek meg 26 ezer zsidót. Ennyi.

hu.wikipedia.org/wiki/Zsid%C3%B3_holokauszt_Magyarorsz%C3%A1gon#Sz%C3%A1lasi_nyilas_korm%C3%A1nya_1944%E2%80%931945

Értem, hogy mongolFidióta vagy, tehát sötét és ostoba. De anélkül is tudom, hogy ismételten reklámoznád.

jozsef_121 2021.12.02. 22:47:28

@a nagy hohohorgász:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767568

@a nagy hohohorgász: 1) a bűnözőnek is van olyan joga, hogy ne térdeljenek a nyakára. a konkért ügyről a bíróság úgy ítélte, hogy a fehér rendőr volt a bűnöző, és 22.5 év börtönre ítélték. de azért, te kis náci selejt ugrálsz. 2) mondom, a fütyülés nem jogi kérdés, hanem pszichopata kérdés. nem fogtad fel, mert egy elmebeteg, pszichopata selejt vagy. ezért vagy náci. ti vagytok a magyar genetikai selejt.

jozsef_121 2021.12.02. 23:04:12

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"ly-al írtad?"

simamarkelemez.blog.hu/2020/08/24/miert_nem_lesz_belaruszbol_ukrajna/full_commentlist/1#c38851206

Itt mit akartál írni, te kis selejt?! Mióta írjuk ezt így, te elmebeteg: "ly-al"? Még írni és olvasni sem tudsz normálisan, te kis genetikai selejt!

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 23:04:16

@a nagy hohohorgász: "qurcsanyra szavazol"

A fasz szavaz az elkúróra. Én a hazaáruló tömeggyilkos geci gazdád ELLEN szavazok. :))

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 23:06:58

@GyMasa: "Dehogyis!"

Pedig de. A hozzád hasonló agyhalottak szavaznak a gecire. :))

www.youtube.com/watch?v=5X3hKKwArxs
"A Fideszre szavaztam, nem arra kellett volna?" :))

jozsef_121 2021.12.02. 23:09:17

@a nagy hohohorgász:

jog-asz.blog.hu/2021/06/11/az_en_nemzeti_konzultaciom_560/full_commentlist/1#c40714564

ellenvéleményt a rendszerváltás óta csak a náci Orbán tiltott. két facebookozót be is vitt a rendőrség, csak mert más volt a véleménye.

ennyit tudtok, mongolFidióták, hazudtok, nácik vagytok, elmebeteg pszichopaták vagytok.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2021.12.02. 23:09:26

@a nagy hohohorgász: "a 2farkuak is tudnak indulni minden körzetben, akkor a többi miért nem?"

Tudnának indulni, és a geci gazdád örülne is nagyon neki. :))

De nem indulnak, evvan, szopjál faszt. :))

jozsef_121 2021.12.02. 23:17:44

@GyMasa:

alapjarat.blog.hu/2021/06/15/az_onvezeto_autozas_8_komoly_kihivasa?full_commentlist=1#c40721532

"Majd, ha az önvezető rendszer, Alaszkában, egy téli éjszakán, a térdig érő, és sűrűn eső hóban, egy országúton (sőt, egy mellékúon) is képes az autót elvezetni, akkor térjünk erre vissza."

nyuszika, pár éve, március 15-én láttuk, hogy ilyen körülmények között az autópályán reked az összes autó, és majd a Pintér Sándor jól nem segít nekik. ennyit az önvezető autó is tud.

továbbá a biztonság volt a kérdés, ha te térdig érő hóban csinálsz egy balesetet, akkor gratulálok. olyan idióta vagy, mint a főd.

jozsef_121 2021.12.02. 23:23:49

@a nagy hohohorgász:

szeka.blog.hu/2021/06/03/egy_jelentes_amely_fontos_volt_ugyan_de_idokozben_tullepett_rajta_a_tortenelem?full_commentlist=1#c40689992

Orbán -14.3%-os GDP zuhanást produkált, Gyurcsány alatt soha nem zuhant ekkorát a gazdaság, te kis hazug, mongolFidióta!

jozsef_121 2021.12.02. 23:27:33

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

""Nincs olyan, hogy névbirtoklás" Tényleg? Nincs? Akkor kié az adott nicknév? Hamisítani lehet, az meg bitorlás."

mentalisdeficit.blog.hu/2020/08/30/csucson_a_jarvany_koszonjuk_miniszterelnok_ur/full_commentlist/1#c38876838

Attól még nem lesz igazad, te kis selejt, hogy egy lépéssel mögöttem vagy. A "bitorolni" és "birtokolni" szavak valóban nem ugyanazt jelentik, de ha valamit nem lehet birtokolni, akkor bitorolni sem. Ugye, te kis selejtes fasz?! Idáig nem jutottál el a 80-as IQ-ddal mi?!

1) A hamisítás nem bitorlás. A hamisítás az, amikor valamiről, ami általában a te birtokodban van, és akár jogosan is lehet a birtokodban, tehát nem bitorlod, de azt mondod, állítod, azt írod rá, hogy valami más. Amikor valami nem pontosan az, mint aminek te állítod. Például tablettából csinált bort iszol. Senki nem bitorolja a bort, hanem hamisítja, te meg attól vagy ilyen hülye.

2) A blog.hu-n pedig hamisítani sem lehet, mert senki nem olyan hülye, hogy ha valaki "Orbán Viktor" névvel regel be, akkor el is higgye, hogy az az Orbán Viktor az. Orbán Viktorból egyébként lehet másik is, már csak ezért sem, és ebből is látszik a "névbitorlás" és "névbirtoklás" tévképzetének idiótasága.

NINCS OLYAN, HOGY NÉVBITORLÁS. TE OLYAN IDIÓTA VAGY, HOGY AZT HISZED, HOGY A MAGYARORSZÁGON ÉLŐ SOK EZER KOVÁCS ISTVÁN BITOROLJA VALAKINEK A NEVÉT. ELMEBETEG VAGY.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.12.02. 23:49:22

@jozsef_121: Még mindig "tolvalyt" szoktál írni? :-))
@_atpijkamo_: Én csak rákérdeztem, hogy mennyire agyalták meg.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.12.02. 23:57:01

@jozsef_121: Te tényleg ennyire büdös műveletlen bunkó vagy? Helyesírásod - "tolvaly" :-))
Nem ismered a bitorolni szó jelentését. :-))
meszotar.hu/keres-bitorol

Hihetetlen mekkora seggfej vagy te!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.12.03. 00:05:39

@_atpijkamo_: Nem, nem mindegy. Az ilyenek mutatják hogy valaki mennyire műveletlen. Életében nem olvasott szépirodalmat. És nem jó ember, egy elmebeteg pszichopata. Valaki állítólag felismerte az utcán és adott neki egy nagy lángost.

jozsef_121 2021.12.03. 06:58:57

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808378

"a válaszok közötti idő teljesen szabálytalan."

innen tudom, hogy te nem tudsz programozni. te egy totál idióta kis selejt vagy. pontosan olyan, amilyen egy ilyen munkanélküli, selejt Lencsés Istvánhoz illik

lencsespityu.blog.hu/

ez vagy te.

1) egy programozó ugyanis tudja, hogy van véletlenszám-generátor (random függvény),
2) meg azt is, hogy ha ki akarom játszani a recaptchát, akkor bele fogom írni.
3) a script csinál olyan műveletet, amelynek az ideje nem mindig ugyanannyi
4) ráadásul a script mások beírásaira válaszol, tehát már csak ezért se szabályos.

egy elmebeteg selejt vagy. mindig abból akarsz "érvet" csinálni, hogy nem értesz valamit, hülye vagy valamihez. ha nem értesz valamit, akkor az szerinted nem lehet igaz.

apro_marosan_petergabor 2021.12.03. 10:04:39

Korrekt cikk.
A baloldal (bolsevik-libero csapat) valóban így működik. Ahogy a dinnye zöld, s belül vörös, úgy prédikálnak vizet, s isznak rövidet.

Egy a közös bennük, a cél, a hatalomra jutás, az eszköz mindegy - bármi áron. Koncepciójuk, országgyarapítási szándékuk nincsen. Hazugság, erőszak, csalás, megtévesztés, ígérgetés, agymosás. Hatalomra kerülve már más nem számít, csak minden elérhetőnek a lenyúlása, saját zsebük tömködése, s közben összes ígéretüket elfelejtik, átmázolják, keresik a joghézagot - hogy gyarapodjanak. A fő gond az, hogy eközben nem gyrapítanak, hanem óriási károkat okoznak, járulékosan. A lopott pénz sokszorosát. Üveggyöngyökért (persze csak az okozott károkhoz képest) meg lehet őket venni - így zajlott le a privatizáció is hazánkban.
Nem véletlen mondta M. Thatcher brit miniszterelnöknő, "a szocialistákkal az a baj, hogy mindig kifogynak mások pénzéből"

Utána a konzervatívok helyre rakják a dolgokat, de mindig jön egy következő, réteg (esetleg importálják őket - lásd bevndoroltatás), akik segítségével (esetleg) választást lehet nyerni, ha sikeres az agymosásuk.

Nálunk ez most nehezebb, lévén túl hosszú és erős volt a rossz tapasztalat velük, nem véletelen, hogy polgári a kormányunk 12 éve.

CSOKKI MÁLNA 2021.12.03. 18:24:56

@jozsef_121: Te meg kisiklott nagyvárosi proli, aki a szobakonyhájában, egész nap a neten lógva próbálja megváltani a világot. Szívj néha egy kis friss levegőt! Szellőztesd kis a fejedből a fingszagot, és akkor talán lesznek értelmes gondolataid is.:)

GyMasa 2021.12.03. 20:57:21

@_atpijkamo_:
Nem, én 2010 óta nem szavaztam a fideszre, de, ugye a te szavaiddal élve, akkor is az elqró ellen szavaztam.

nem benfentes 2021.12.18. 13:13:35

Naná elbukott a DK!
A jelöltjük Kálám Olga volt az egyetlen, aki meg merte tenni, hogy nem látogatott ki a mindenkit meghívó Csúcshegyre.

Ott pedig megtanulták már az ilyen helyzeteket kezelni!

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2021.12.28. 16:15:41

Gyönyörű ez a blog.
Szépen mutatja, hogy már annyira rettegnek a fideSSes tetvek egy bukástól, hogy már itt is ezerrel kell nyomni a hazugságaikat. :DDD

apro_marosan_petergabor 2022.01.02. 11:36:29

Korrekt cikk.

A baloldal (bolsevik-libero csapat) valóban így működik. Ahogy a dinnye zöld, s belül vörös, úgy prédikálnak vizet, s isznak rövidet.

Egy a közös bennük, a cél, a hatalomra jutás, az eszköz mindegy - bármi áron. Koncepciójuk, országgyarapítási szándékuk nincsen. Hazugság, erőszak, csalás, megtévesztés, ígérgetés, agymosás - hazaárulás a multik felé.
Hatalomra kerülve már más nem számít, csak minden elérhetőnek a lenyúlása, saját zsebük tömködése, s közben összes ígéretüket elfelejtik, átmázolják, keresik a joghézagot - hogy gyarapodjanak.
A fő gond az, hogy eközben nem gyrapítanak, hanem óriási károkat okoznak, járulékosan. A lopott pénz sokszorosát. Üveggyöngyökért (persze csak az okozott károkhoz képest) meg lehet őket venni - így zajlott le a privatizáció is hazánkban.

Nem véletlen mondta M. Thatcher brit miniszterelnöknő, "a szocialistákkal az a baj, hogy mindig kifogynak mások pénzéből"

Utána a konzervatívok helyre rakják a dolgokat, de mindig jön egy következő, réteg (esetleg importálják őket - lásd bevándoroltatás), akik segítségével (esetleg) választást lehet nyerni, ha sikeres az agymosásuk.

Nálunk ez most nehezebb, lévén túl hosszú és erős volt a rossz tapasztalat a kommunistákkal és utódaikkal, nem véletelen, hogy polgári a kormányunk 12 éve, s még jó darabig az lesz.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2022.01.03. 18:33:53

@apro_marosan_petergabor: echte náci propaganda. Herr Goebbels büszke lenne rád. :D
süti beállítások módosítása